شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

یخچال فریزرهای دوقلو یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید. در بین برندهای داخلی در زمینه ی تولید یخچال فریزر دوقلو، برند اسنوا یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید و در میان انواع یخچال فریزر دوقلو بازار، یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI S5-0180TI یکی از با کیفیت ترین محصولات اسنوا به حساب می آید.

همانطور که گفتیم، اکثر مصرف کنندگان طرفدار یخچال فریزرهای دوقلو هستند، زیرا این مدل یخچال ها  از دو دستگاه مجزا تشکیل شده است و فعالیت انجماد و نگهداری مواد غذایی را به بهترین شکل در این مدل یخچال ها انجام می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا بپردازیم.

چرا باید یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI S5-0180TIرا بخریم؟

  • یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا از لحاظ قیمت محصولی بسیار به صرفه است، چرا که این مدل یخچال فریزر یک برند ایرانی است و شما می توانید آن را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.
  • یخچال فریزر دوقلو اسنوا جز وسایل کم مصرف قرار گرفته و برق زیادی مصرف نمی‌کند.
  • شکل ظاهری یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI S5-0180TI بسیار شیک و جذاب است به طوری است که به راحتی با اکثر دکوراسیون ها هماهنگ می شود.
  • آبسردکن به کار رفته در این دستگاه دارای طراحی خاصی می باشد و برای استفاده از آن نیاز به پر کردن مخزن نخواهیم داشت. آب شهری به آبسردکن متصل شده و همیشه دارای آب سرد است.
  • عمق یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا بسیار زیاد است و می توان مواد غذایی متعددی را درون آن نگه داشت. فضای مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب یخچال و فریزر است، که به خوبی در این دستگاه مهیا شده است.
  • برای ساخت یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل S6-0180TI S5-0180TI از بهترین متریال روز استفاده شده است، باعث شده تا عمر مفید دستگاه تا حد زیادی افزایش یابد و نیاز به هیچ گونه تعمیر تا چندین سال پیدا نکند.

چکار کنیم طول عمر یخچال فریزر دوقلو 36 فوت را افزایش دهیم؟

  • در صورتی که شرایط و اصول اولیه جهت نگهداری از این محصول مهیا باشد، دچار استهلاک نشده و با انباشت استهلاک مواجه نخواهیم بود. چند روش ساده برای نگهداری از دستگاه وجود داشته که بایستی به آن توجه شود؛
  • مکان نصب دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد، نباید در مکان مرطوب و نمور دستگاه را نصب نمود.
  • حتماً از ترانز برق استفاده کنید و از نوسانات برق جلوگیری نمایید.
  • برای نصب دستگاه بایستی از نمایندگی رسمی کمک بگیرید و خود سر دستگاه را نصب نکنید.
  • اگر دستگاه با مشکل مواجه شد سریعاً با افراد متخصص ترجیحاً نمایندگی رسمی برند اسنوا تماس بگیرید.
  • برای جلوگیری از ایجاد مشکل درون درب یخچال بهتر است که همیشه قفسه‌های موجود درون درب یخچال را سبک نگه دارید و از قرار دادن وسایل سنگین جلوگیری کنید.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ساید بای ساید اسنوا, خرید ساید بای ساید اسنوا, قیمت ساید بای ساید اسنوا, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 18:45

در خرید یخچال فریزر یکی از گزینه های اقتصادی و به صرفه، یخچال فریزر های فریزر پایین یا به اصطلاح کمبی هستند. یکی از انواع یخچال فریزرهای پایین بسیار با کیفیت و به صرفه، یخچال فریزر پایین 27 فوت اسنوا می باشد. این دستگاه در واقع یکی از پهن ترین یخچال فریزر های کمبی اسنوا با پهنای ۸۲ سانتی متر است که مجهز به آخرین فناوری های روز می باشد . در مجموع این مدل از یخچال فریزر پایین برای خانواده های که دارای جمعیت زیاد هستند مناسب می باشد . در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های یخچال فریزر پایین 27 فوت اسنوا بپردازیم.

بررسی مشخصات فنی یخچال فریزر پایین 27 فوت اسنوا:

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261TI سری ۲۶۰ با ظرفیت 27 فوت سیستم  و مجهز به سیستم بدون برفک جدید Twin Cooling  و سیستم تصفیه هوای نانو سیلور باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی می شود.  کشوی چیلر Cool Select Zone  این محصول مناسب برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی کنترل دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر با نور بسیار زیبا تعبیه شده است . علاوه بر این یخچال فریزر پایین 27فوت اسنوا مجهز به سیستم سرمایشی ۱۰۰ درصد بدون برفک می باشد . سرمای ایجاد شده توسط فن های قدرتمند به تمام قسمت های دستگاه منتقل می شود . 

همچنین فریزر این مدل از یخچال فریزر اسنوا دارای ۳ کشوی بزرگ برای ذخیره ی مواد غذایی منجمد می باشد که می توان مواد غذایی بزرگ و حجیم را به راحتی داخل کشوها قرار داد . فریزر اسنوا  مجهز به یخ ساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ می باشد که با پر کردن محفظه ، یخ آماده می شود . در هنگام مسافرت و خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سیستم تنظیم عملکرد دستگاه ، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد .

سایر ویژگی های یخچال فریزر پایین27 فوت اسنوا:

از سایر خصوصیات یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0261می توان به  مجهز بودن این دستگاه به تکنولوژی نانو سیلور اشاره کرد . در این تکنولوژی ، ذرات سیلور به ذرات بسیار کوچک در حد نانو تقسیم می شوند و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می دهند . 

  • رده برچسب انرژی

هر یک از لوازم الکتریکی طبق استانداردهای جهانی دارای برچسب انرژی است که با حروف A تا G نمایش داده می شود. هر چه حروف درج شده بر روی برچسب محصول به حرف A نزدیکتر باشد، محصول در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی و بازدهی، امتیاز بالاتری دارد.

بنابراین یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW با کلاس مصرف انرژی +A امتیاز خوبی را از آن خود کرده است.

  • سیستم No Frost

یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW مجهز به سیستم ضد برفک یا No Frost است که مانع از ایجاد یخ شده بنابراین به صرف وقت و انرژی برای رفع یخ و برفک نیازی ندارد.

کمپرسور High Efficiency

یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW دارای کمپرسور HE است. مزیت داشتن این کمپرسور نسبت به نوع معمولی آن این است که با تنظیم دمای مناسب، برق کمتری مصرف می کند و مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی می مانند.

 

  • سیستم انجماد سریع

فناوری انجماد سریع در یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW با ایجاد کریستال های بسیار کوچک یخ در مواد غذایی باعث حفظ کیفیت و ساختار طبیعی آن می شود.

 

  • هشدار باز ماندن درب

همانطور که مشخص است، گزینه هشدار بازماندن درب در یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW به کاربران این امکان را می دهد که از بازماندن درب یخچال مطلع شده و اقدام به بستن آن کنند. بنابراین از هدر رفت سرما جلوگیری کرده و کمپرسور یخچال برق کمتری مصرف می کند.

 

  • سیستم سرمایش هوشمند

 

در سیستم Smart Cooling یا سرمایش هوشمند یخچال فریزر اسنوا SN4-0261LW چندین حسگر وجود دارد که به کمک آن سرما بطور یکنواخت در طبقات جریان پیدا می کند. بنابراین این گزینه نیز به حفظ طراوت و سالم ماندن مواد غذایی در طولانی مدت کمک می کند.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 18:44

یخچال فریزرها یکی از لوازم های خانگی بسیار کاربردی می باشند که در ابعاد و اندازه های گوناگون با کارایی های متفاوت در بازار لوازم خانگی موجود می باشند. یکی از انواع یخچال و فریزر های کاربردی و اقتصادی که مناسب خانواده های کم جمعیت می باشد، یخچال فریزر بالا 27 فوت اسنوا می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از یخچال فریزر بپردازیم.

 

بررسی فنی یخچال و فریزر ۲۷ فوت سفید چرمی اسنوا مدل S3-0275LW

 یخچال و فریزر ۲۷ فوت اسنوا مدل S3-0275LW از یخچال های بالا فریزر TMF اسنوا است که با رده انرژی +A و ظرفیت ۲۷ فوت یکی از جادار ترین یخچال فریزرهای بالای اسنوا به حساب می آید. این مدل یخچال فریزر بالا 27 فوت اسنوا دارای آبریز خارجی بسیار با کیفیتی است که به کمک مخزن داخل یخچال آب را خنک میکند.

سیستم گردش هوای سه بعدی یخچال فریزر بالا 27 فوت اسنوا به کمک سیستم گردش هوای سه بعدی مواد غذایی شما را تا مدت ها تازه و خنک نگهداری می کند. علاوه بر این ها وجود سیستم سرمایش Metal Cooling  در این مدل یخچال فریزر با بازتابش مجدد سرما به داخل یخچال موجب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک شدن بیشتر بطری ‌های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

بررسی موتور یخچال فریزر بالای اسنوا

 موتور نسل جدید کمپرسور یخچال فریزر بالا 27 فوت اسنوا مدل S3-0275TI دارای کمپرسور پر بازده با ۲۰ درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی بوده و مجهز به سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر می باشد. فریزر این دستگاه در قسمت بالا قرار گرفته و دارای سیستم ۱۰۰% بدون برفک (No Frost) است. کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود بر روی یخچال فریزر اسنوا امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد.   امکانات ویژه: ۲۷ فوت مجهز به کمپرسور پر بازده با ۲۰% صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی سیستم تصفیه هوای نانو سیلور که باعث نگهداری طولانی مدت مواد غدایی میشود کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی کنترل دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر با نور بسیار زیبا سیستم سرمایش سریع سیستم گردش هوای سه بعدی است.

بررسی برچسب انرژی یخچال 27 فوت اسنوا

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW یکی از محبوب‌ ترین ، پرفروش ترین و در عین‌ حال با کیفیت ‌ترین یخچال فریزر بالای ایرانی به حساب می آید. طراحی استاندارد این یخچال با کمپرسور اینورتر همراه است و همانطور که قبلا هم اشاره شد، وجود این نوع از کمپرسورها هزینه برق مصرفی را به طور چشم‌گیری کاهش خواهند داد. این یخچال هوشمند دارای ۶ سنسور هوشمند است که می ‌تواند در سرمایش، توان و گسترش کارایی یخچال بسیار مفید باشد. درباره ظرفیت این محصول می ‌توان بیان کرد که گنجایش کلی ۵۹۱ لیتر است که ۱۹۷ لیتر آن را فریزر تشکیل داده است. پهنای این مدل دستگاه ۹۱۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۸۱۶ سانتی‌متر است.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:40

یخچال فریزرها یکی از محصولات بسیار ضروری برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی و تازه نگه داشتن آن است. به طور کلی برندهای زیادی در حوزه لوازم خانگی و وسایل مختلف برقی  در ایران فعالیت می کنند دارند. در بازار رقابتی تولیدات خانگی و یخچال و فریزر، محصولات اسنوا یکی از قدرتمند ترین برند ها می باشد. این برند محبوب و معروف یخچال‌ و فریزرهایی در انواع مختلف یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال پایین فریزر اسنوا، بالا فریزر و … با امکانات ویژه و منحصر به فرد وارد بازار می‌کند. یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا مدل SN4-0250SW یکی از محصولات پرطرفدار و فوق العاده ی اسنوا است. این مدل یخچال فریزر با امکانات متنوعی که دارد توانسته به این حجم از محبوبیت دست پیدا کند.

بررسی فنی یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا:

این مدل از یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا دارای نشان انرژی A+  می باشد که این به معنای راندمان کاری بالا و مصرف انرژی کم این دستگاه است. یخچال فریزر پایین 24 فوت اسنوا مناسب خانواده‌هایی است که به فضای زیادی برای نگهداری از مواد غذایی نیاز دارند. ابعاد بزرگ این محصول امکان قرار دادن ظروف و خوراکی‌های بزرگ وکوچک مختلف را ممکن ساخته است. بر روی درب یخچال یک آبسرد ‌کن قرار گرفته است که از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال جلوگیری می‌کند و بدین ترتیب مصرف انرژی را نیز کاهش و عمر دستگاه را افزایش خواهد داد. از دیگر امکانات این یخچال فریزر تجهیز به سیستم سرمایش سریع، سیستم بدون برفک، پنل کنترل تنظیمات، حسگر هوشمند و .. اشاره داشت.

بررسی طراحی یخچال فریزر 24 فوت اسنوا:

در رابطه با طراحی و فضای داخلی یخچال فریزر مدل SN4-0250SW باید گفت که این محصول با طراحی شیک و ساده ای که دارد توانسته به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شود.  همانطور که می دانید،  فریزر در قسمت پایینی یخچال قرار گرفته است. بر خلاف یخچال فریزر بالا که برای استفاده از یخچال بارها و بارها باید خم شوید، در استفاده از این نوع محصول می‌توانید به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را از قسمت بالایی که یخچال قرار گرفته است بردارید و دیگر نیازی به خم و راست شدن مکرر نیست.

یک صفحه نمایش دیجیتال در بالاترین قسمت یخچال قرار گرفته است که برای نشان دادن دمای داخلی دستگاه و تغییر تنظیمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر روی درب یخچال یک آبسردکن قرار گرفته؛ هر زمان که می‌خواهید، آب خنک بنوشید. محصول در ارتفاع 2000، عرض 670 و عمق 686 میلی‌متر ساخته می‌شود. این ابعاد حجم کلی 367 لیتر مفید (یخچال 267 و فریزر 100 لیتر) را برای قرار دادن حجم مناسبی از مواد غذایی را در اختیار قرار می‌دهد.

بررسی فریزر 24 فوت اسنوا:

فریزر این مدل از یخچال فریزر پایین 524 فوت اسنوا دارای 4 کشو و یخچال دارای 4 طبقه، 4 پاکت درب و و 1 عدد کشو است. طبقات از جنس شیشه قابدار ساخته شده‌اند. در این دستگاه یک کشوی اختصاصی به منظور نگهداری بهتر سبزیجات و مواد غذایی در نظر گرفته شده است. سیستم سرمایش هوشمند سیستم سرمایش هوشمند با انتشار یکنواخت سرما در تمام محفظه یخچال و فریزر به دریافت سرمای یکنواخت آن‌ها کمک می‌کند؛ بنابران دیگر نیازی نیست مواد غذایی چون ژله را در طبقه بالایی یخچال قرار دهید. با استفاده از این سیستم مواد غذایی مختلف مدت زمان بیشتری سلامت و تازگی خود را حفظ می‌کنند

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 18:40

همه ی ما کم و بیش با کمپانی اسنوا آشنا هستیم و می دانیم که محصولات اسنوا از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. از محبوب ترین محصولات اسنوا، ساید بای ساید های این کمپانی می باشد. ساید بای ساید های اسنوا از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند که همین تنوع باعث شده تا افراد بتوانند انتخاب آزادانه تری داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ساید بای ساید 26 فوت اسنوا بپردازیم.

بررسی طراحی ساید بای ساید 26فوت اسنوا

یخچال ساید بای ساید 26 فوت اسنوا مدل هارمونی یکی از محصولات با کیفیت با طراحی بسیار جذاب می باشد که در  رنگ های سفید براق، سفید متالیک و استیل در بازار موجود می باشد که تمامی سلیقه ها را در بر می‌گیرد و شما می‌توانید نسبت به سلیقه و دکور آشپزخانه خود یکی از این رنگ ها را خریداری کنید. از سایر خصوصیات و ویژگی های ظاهری و فنی ساید بای ساید 26 فوت اسنوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمق کم متناسب ساید بای ساید 26 فوت اسنوا

قرارگیری یخچال داخل کابینت بدون بیرون زدگی به منظور دستیابی به حداکثر زیبایی در آشپزخانه شما

عمق کابین ۶۰۰ میلیمتر (مطابق با ابعاد کابینت آشپزخانه)

  • صرفه جویی در مصرف انرژی:

کمپرسور اینورتر با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر نگه‌داشت بیشتر موادغذایی؛ با کاهش چشمگیر مصرف‌انرژی به میزان 23% و در نتیجه کاهش هزینه‌ها، موجب دستیابی به گرید +A برای این محصول شده است.

  • صدای کم ساید بای ساید 26 فوت اسنوا:

کمپرسور اینورتر این مدل از ساید بای ساید 26 فوت اسنوا با کنترل هوشمند و تنظیم کارکرد یکنواخت، 11% صدای کمتر تولید می‌کند تا زندگی با آرامش بیشتری را برای شما فراهم آورد.

  • مواد غذایی تازه برای با سیستم سرمایش هوشمند ساید بای ساید اسنوا:

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می‌نماید تا موادغذایی در دمای مطلوب تازه و سالم حفظ شوند.

  • مجهز به بوگیر قدرتمند:

عطر و بوی موادغذایی نیز همچون طعم آن باید تازه و طبیعی حفظ گردد. بوگیر قدرتمند تعبیه شده در سری هارمونی با از بین بردن بو های نامطبوع، موجب حفظ طعم واقعی غذاها می‌گردد.

  • مجهز به سامانه گردش هوای چندگانه:

در این سیستم، دریچه‌های متعددی به منظور جریان هوا داخل یخچال تعبیه شده است که موجب چرخش دائمی هوا در تمام سطوح به صورت یکپارچه و در نهایت تازگی و طراوت هرچه بیشتر موادغذایی می‌گردد.

  • مجهز به یخساز و آبسرد کن خودکار با فیلتر قدرتمند:

یخساز یخچال اسنوا مدل هارمونی 2261، یخ تکه‌ای مناسب با نیاز روزانه را فراهم می‌کند و به سبب استفاده از فیلتر تصفیه واقعی، آب تصفیه شده طعمی گوارا و طبیعی دارد.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ساید بای ساید اسنوا, خرید ساید بای ساید اسنوا, قیمت ساید بای ساید اسنوا, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 17:46

یکی از جدید ترین و پر آپشن ترین لباسشویی های بازار لوازم خانگی، ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری اکتا پلاس ۹ کیلویی مدل SWM-94536 است. این مدل از ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای موتور اینورتر دیجیتال می باشد که معمولا موتورهای دیجیتال اینورتر به علت قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کنند که این موضوع باعث کاهش صدای دستگاه و میزان مصرف انرژی لباسشویی می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوی سری اکتا پلاس بپردازیم.

مشخصات فنی ماشین لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی مدل SWM-94536

ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرم می باشد و مجهز به سیستم اسپری محلول شوینده Jet Wash است که این قابلیت یک قابلیت فوق العاده در ماشین های لباسشویی داخلی به حساب می آید. همچنین برای شستشوی کامل لباسها این لباسشویی مجهز به سیستم آبکشی شرعی می باشد. بر روی پنل لباسشویی صفحه نمایش LED لمسی طراحی شده که امکان تنظیم برنامه ها را به شما می دهد.

یکی دیگر از برنامه های شستشوی منحصر به فرد این مدل از ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا، سیستم ضد چروک آن است. با استفاده از این برنامه در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس ۹ کیلویی مدل SWM-94536 لباس ها کمتر در هم می پیچند و خشک کن لباسشویی کمتر کار می کند بنابراین مانع چروک شدن آن ها می شود. Diamond Drum درام نسل جدید الماسه، فناوری نانوسیلور جهت باکتری زدایی، شستشوی سریع در ۱۹ دقیقه، سیستم شروع شستشو با تاخیر، سیستم ایمنی قفل کودک، هیتر سرامیکی، راهنمای فارسی برنامه ها از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا می باشد.

بررسی فن آوری شستشوی نانو سیلور Nano Silverماشین لباسشویی 9 کیلویی:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا از سیستم پیشرفته نانو سیلور بهره مند است. تکنولوژی نانوسیلور به کار رفته در این مدل لباسشویی مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد ۰٫۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. هنگامی که ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 از مزایای فناوری نانو سیلور ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا می توان به مواردی همچون: از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منظقه عاری از باکتری اشاره نمود. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم به طور کلی می توان به ، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق ؛ اشاره کرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 17:46

یخچال های ساید بای ساید جزء محبوب ترین یخچال فریزرهایی می باشند که در دنیا به فروش می رسد. در بین ساید بای ساید های تولید داخل، ساید بای ساید ۲۸ فوت اسنوا مدل SN8-2261SS یکی از جدیدترین و محبوب ترین محصولات این برند است.  این مدل از یخچال ساید بای ساید ۲۸ فوت اسنوا با طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق العاده ای که دارد توانسته به این حجم از محبوبیت برسد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی عملکرد ساید بای ساید 28 فوت اسنوا بپردازیم.

بررسی امکانات ساید بای ساید ۲۸ فوت اسنوا مدل   SN8-2261SS:

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات ساید بای ساید 28 فوت اسنوا می توان موتور اینورتری آن اشاره کرد. این نوع موتور با عملکرد قدرتمند و بسیار بهینه نسبت به سایر انواع موتور های یخچال فریزر، عملکرد بهتری را از خود به جای می گذارد.

موتور اینورتر ساید بای ساید 28 فوت اسنوا با قابلیت راه اندازی نرم بدون وارد کردن هیچ گونه ضربه ای به قسمت های مکانیکی باعث افزایش طول عمر موتور و بقیه قسمت ها و علاوه بر این ها کاهش  صدای دستگاه می شود.

 از دیگر خصوصیات ساید بای ساید 28 فوت اسنوا می توان به رتبه بندی انرژی (energy ratings) +A اشاره کرد که موجب صرفه جویی در هزینه های مصرف برقی می شود. لازم به ذکر است که ساید بای ساید 28 فوت اسنوا دارای قابلیت سرمایش هوشمند می باشد. این قابلیت امکان تولید سرمایشی خودکار با توجه به دمای بیرون یخچال را فراهم می کند که باعث ماندگاری بهتر مواد غذایی می شود.

بررسی نهایی ویژگی های ساید بای ساید ۲۸ فوت اسنوا مدل SN8-2261SS:

این مدل از یخچال ساید بای ساید ۲۸ فوت اسنوا با رتبه انرژی A+ یکی از کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید های اسنوا  و کاملا هماهنگ با سبک زندگی شما می باشد. همچنین از مهم ترین امکانات این ساید بای ساید می توان به: یخساز اتوماتیک، لامپ LED ، بار خانگی،فیلتر تصفیه آب، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، مجهز به، فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع، بهره گیری از سامانه گردش هوای چندگانه Multiple airflow system و سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر اشاره کرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ساید بای ساید اسنوا, خرید ساید بای ساید اسنوا, قیمت ساید بای ساید اسنوا, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 162 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:22

در بین ماشین لباسشویی های 8 کیلویی اسنوا  ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 یکی از محبوب ترین محصولات به حساب می آید. این ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا یکی از محصولات اقتصادی اسنوا است که با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی را به +++A برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اکتا پلاس چه امکاناتی دارد؟

ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی از محصولات اسنوا است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباس‌شویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید. این محصول از برنامه‌های شست‌وشو متنوعی بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی اسنوا با بهره‌ مندی از موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم یکی از گزینه هایی است که می‌تواند به راحتی نیازهای شست ‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. سیستم جت واش JET WASH ماشین لباسشویی 8کیلویی اسنوا سری اکتا پلاس توانسته است به کمک این سیستم  و با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده درحین شستشو، صرفه جویی زیادی را در مصرف آب به وجود بیاورد.

بررسی فنی ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا:

موتور دایرکت درایو (DIRECT DRIVE) در این مدل از ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا از نوع موتور دایرکت درایو BLDC  می باشد. استفاده از موتور های هوشمند دایرکت درایو در ماشین های لباسشویی اسنوا به دلیل اتصال مستقیم موتور و حذف تسمه باعث کاهش چشمگیر لرزش، کاهش مصرف و افزایش طول عمر محصول می گردد، تا جایی که گرید مصرف انرژی لباسشویی را به +++A تبدیل کرده و توجه بسیاری از مشتریان را کسب مرده است. ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی از محصولات اسنوا است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباس‌شویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید. این محصول از برنامه‌های شست‌وشو متنوعی بهره می‌برد.

برنامه های شست و شوی ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا:

تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز میگذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. یکی از ویژگی های این ماشین سیستم شست‌وشوی تاخیری، خشک کن با قابلیت تنظیم دور، آبکشی اضافه، سیستم جت واش، حباب ساز و شست‌وشوی سریع 19 دقیقه‌ای است. این محصول از برند اسنوا با داشتن برچسب انرژی A+++از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می شود. مصرف انرژی فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در دستگاه‌های پرمصرف است. ماشین لباس‌شویی هم یکی از سردمداران لیست لوازم پرمصرف در خانه است. برند اسنوا هم یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده است با به‌کارگیری فناوری‌های متنوع میزان بازدهی ماشین لباسشویی را تا حد زیادی بالا ببرد. ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی میزان بهبود مطلوبی در مصرف انرژی را در میان دستگاه‌‍‌های دارای نشان مصرف انرژی دارد. با توجه به موتور قدرتمند این ماشین لباسشویی که با سرعت حداکثری 1400 دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی A+++به معنی مصرف بهینه و مهندسی شده‌ای است که اسنوا برای این محصول در نظر گرفته است. قابلیت‌های موجود دیگر در ماشین لباسشویی سری اکتا پلاس مدل SWM-84516 اسنوا هشت کیلویی عبارت‌اند ازآبکشی اضافه، پیش شست‌وشو، سیستم جت واش و … برنامه شست‌وشوی لباس‌های کودک هم در این محصول دیده می‌شود که برای خانواده‌هایی که نورسیده دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 107 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:17

در زندگی امروزی ماشین لباسشویی ها نقش زیادی در مدیریت زمان داشته اند و در حقیقت زندگی بدون وجود ماشین های لباسشویی عملا غیر ممکن است. یکی از بهترین گزینه ها در بین ماشین های لباسشویی برای خانواده های 3 نفره، ماشین لباسشویی های 7 کیلویی است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها در بین ماشین لباسشویی های 7 کیلویی، ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S است. در اینجا قصد داریم به نقد و بررسی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S سری هارمونی بپردازیم که با داشتن ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم و سرعت خشک کن 1200 دور در دقیقه مناسب خانواده‌های کم جمعیت تا متوسط می باشد.

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا چگونه است؟

از نظر طراحی ظاهری، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S دارای طراحی بسیار ساده و مدرنی می باشد که می تواند به سرعت با تمامی سبک های دکوراسیون منطبق شود. اگر بخواهیم نگاهی به طراحی این مدل داشته باشیم باید بگوییم اولین چیزی که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می کند درب بزرگی است که نواری استیل بر روی آن کار شده و زیبایی خاصی به این مدل از ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا بخشیده است و هارمونی خوبی با پنل دارد اما اگر در اینجا بخواهیم نگاهی به پنل این مدل نیز داشته باشیم باید بگوییم ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S دارای یک پنل ترکیبی می باشد که قسمتی از آن به صورت مکانیک و قسمت دیگر به صورت لمسی کار می کند چراکه در این مدل از یک LCD بزرگ با عملکرد لمسی استفاده شده که به شما امکان می دهد تا تنظیمات مورد نیاز خود را به آسانی اعمال نمایید و تمام اطلاعات مربوط به برنامه شستشو از قبیل نوع برنامه، مدت زمان شستشو، سرعت خشک کن و دیگر اطلاعات برای شما به نمایش گذاشته می شود در وسط این نیز از یک دکمه ولومی استفاده شده که با چرخاندن آن شما می توانید برنامه شستشوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کیفیت شستشو در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD-474S چگونه است؟

اگر بخواهیم کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-474S را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این مدل از نظر کیفیت شستشو دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد چراکه این مدل با داشتن 15 برنامه شستشو می تواند دست تمام خواسته های شما را در زمان انتخاب برنامه بر اساس جنس و رنگ پارچه باز بگذارد از طرف دیگر ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا سری Harmony با داشتن دیگ الماسه سری جدید به همراه سیستم Air Bubble System شستشوی حباب ساز و سیستم نانو Nano Silver سیلورمی تواند بالاترین کیفیت شستشو را ارائه کند به شرطی که شما از برنامه های شستشو به درستی استفاده کنید به یاد داشته باشید که برای هر برنامه شستشو بنا بر میزان کثیفی و جنس پارچه تنظیماتی از قبیل میزان دمای آب، مدت زمان شستشو، مدت زمان خیس خوردن البسه، سرعت و نوع حرکت دیگ و سرعت خشک کن تعریف شده است.

جمع بندی:

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که ماشین لباسشویی 7 کیلویی  اسنوا مدل SWD-474S سری هارمونی با داشتن گنجایشی معادل 7 کیلوگرم دارای دور موتور 1200 دور در دقیقه به همراه 15 برنامه شستشو می باشد که دارای رتبه انرژی +++A می باشد که در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد که با توجه به ظرفیت آن می توان گفت برای یک خانواده 3 نفر دستگاه بسیار مناسبی است.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت: 16:12

بسیاری از ما برای خرید یخچال فریزر به سمت ساید بای ساید ها می رویم . ساید بای ساید 32 فوت اسنوا یکی از گزینه های مناسب و اقتصادی با طراحی بسیار زیبا برای خرید بهترین ساید بای ساید به حساب می آید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفی ساید بای ساید 32 فوت اسنوا بپردازیم.

ساید بای ساید 32 فوت اسنوا چه امکاناتی دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ساید بای ساید سری هایپر مدل S82320 اسنوا 32 فوت یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات شرکت اسنوا به حساب می آید. از مهم ترین امکانات این محصول می توان به مواردی همچون: هایپر مارکت خانگی (بار خانگی) برای مواد غذایی پر مصرف ،ه کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی +A اشاره کرد.

علاوه بر  این قابلیت ها،  ساید بای ساید 32 فوت اسنوا با محفظه Chiller Zone ی که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری میکند. سامانه سرمایشی ساید بای ساید، یخچال فریزر را سیستم هوشمندی با سسنسورهای شش گانه کنترل میکند که باعث کارکرد بهتر محصول می شود.

بررسی امکانات فنی ساید بای ساید 32 فوت اسنوا:

در این ساید بای ساید از موتور اینورتری استفاده شده است که  نحوه کارکرد آن به گونه ای تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است. در ساید بای ساید سری هایپر مدل S82320 اسنوا 32 فوت با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.

کمپرسور اینورتر استفاده شده در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جی آر با قابلیت تنظیم دور موتور برای میزان سرمایش مورد نیاز،مصرف انرژی ساید بای ساید 32 فوت اسنوا را به گونه ای تنظیم کرده است که این ساید در رده سایدهای بسیار کم مصرف با رتبه انرژی +A قرار گرفته است و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 23 درصد را باعث شده است. این سیستم در ساید اسنوا دارای حسگرهای شش گانه هوشمند تشخیص دما میباشد، و به صورت کاملا اتوماتیک سرمایش پایدار و یکنواختی را برای یخچال ایجاد میکند. مانیتور هوشمندانه سرمایش یخچال از نوسانات دمایی کاسته و باعث میشود مواد غذایی در دمایی یکنواخت تازگی و مطلوبیت خود را در این یخچال حفظ نمایند. این محصول دارای سیستم سرد کننده هوشمند Metal Cooling نیز می باشد ؛به صورتی که با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی می شود و ماندگاری مواد غذایی را بسیار بیشتر خواهد کرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, قیمت ساید بای ساید اسنوا, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت: 16:10

همه ی ما در طول روز ساعت ها در روبروی تلویزیون نشسته و اوقات فراغت خودمان را در کنار تلویزیون ها سپری می کنیم. همانطور که می دانید برندهای زیادی در دنیا به تولید انواع مدل های تلویزیون با خصوصیات و ویژگی های متفاوتی می پردازند که در بین تمامی این برندها، سه برند ال جی، سام الکتریک و سونی توانسته اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفی تلویزیون های سونی، ال جی و سام الکتریک بپردازیم.

کیفیت تلویزیون سونی چگونه است؟

به جرات می توان گفت یکی از باکیفیت ترین تلویزیون ها در دنیا، تلویزیون های سونی می باشد. اکثر تلویزیون های سونی مجهز به پردازنده‌های قوی (X1™Ultimate) می باشند. علاوه بر این ها اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون های سونی Acoustic Multi-Audio می‌باشد. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر و صدا در هماهنگی کامل از سراسر صفحه نمایش پخش می‌شود و لذت تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می کند.

همچنین از مهم ترین امکانات تلویزیون های سونی می توان به مواردی همچون: قابلیت بلوتوث، WiFi اسمارت و مرورگر اینترنت اشاره کرد . علاوه بر این تلویزیون های سونی قابلیت پشتیبانی از قابلیت Google search Voice Search را دارد که به کمک این ویژگی شما می توانید سرچ صوتی داشته باشید .همچنین اکثرتلویزیون های سونی دارای پورت های HDMI و USB هستند ، که در بعضی از آن ها پورت های بیشتر و در بعضی از آن ها پورت های کمتری دیده می شود .

کیفیت تلویزیون های ال جی چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، شرکت ال جی یکی دیگر از کمپانی های محبوب در بین کمپانی های تولید کننده ی تلویزیون است. لازم به ذکر است که تلویزیون های ال جی در کشور ما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. علت محبوبیت تلویزیون های ال جی، قیمت مناسب تلویزیون‌های ال جی نسبت امکانات و قابلیت های آن استقیمت تلویزیون‌ ال جی با توجه به مدل و سری ساخت متغیر است و هر چه تلویزیون از امکانات بیشتری برخوردار باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

کیفیت تلویزیون سام الکتریک چگونه است؟

برند سام الکترونیک یکی از برندهای داخلی است که با ممنوعیت واردات محصولات سامسونگ فعالیت خود را آغاز کرد. تلویزیون‌ های برند سام، گزینه ای فوق العاده پس از برندهای ال جی و سامسونگ به حساب می آید و می‌ توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف ۳۲ تا ۶۵ اینچ تهیه نمود. لازم به ذکر است قیمت تلویزیون سام الکتریک بسیار مناسب تر از رقبای خارجی است.

از دلایل اصلی که تلویزیون‌های سام را در رقابت با محصولات خارجی قرار داده است، کیفیت بالای تلویزیون های این برند است. کمپانی سام الکترونیک مانند سایر برندهای داخلی و خارجی، تلویزیون‌های باکیفیت 4را هم در کنار تلویزیون‌های HD و Full HD تولید و ارائه کرده است.

تلویزیون‌های سام الکتریک چه مزایایی دارند؟

· پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید و امکان اتصال پوشی‌های موبایل هوشمند به تلویزیون

· امکان اتصال به اینترنت و مودم وایفای

· پشتیبانی از ریموت کنترلر برای کنترل تلویزیون از راه دور

· پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی

· پشتیبانی از خروجی اپتیکال

· پشتیبانی از سیستم بلوتوث

· برخورداری از گیرنده‌های دیجیتال DVB-T2 و پشتیبانی از شبکه‌های HD ایرانی

· دارای قابلیت Smart View برای پخش برنامه‌های تلویزیونی از گوشی موبایل

· برخورداری از فناوری ماشین زمان یا Time Shift برای ضبط برنامه‌های در حال پخش و به عقب برگرداندن زمان برنامه مورد نظر

· برخورداری از قفل کودک

· امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی روی هارد اکسترنال

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون سونی, تلویزیون ال جی, تلویزیون سام الکتریک, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 17:09

در طی این چند سال اخیر تکنولوژی روز به روز و چه بسا ساعت به ساعت با تغییرات زیادی روبرو می شود و پیشرفت نموده است. این موضوع به صورت کاملا مستقیم بر روی ساخت تلویزیون ها نیز تاثیر گذاشته است و کمپانی ‌های تولید کننده ی لوازم صوتی تصویری سال به سال تلویزیون‌هایی را با تکنولوژی ‌های جدید و امکانات و قابلیت های ویژه وارد بازار می کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نسل جدید تلویزیون های هوشمند و کیفیت این تلویزیون ها را بررسی نماییم.

· بررسی تلویزیون سونی Z9J

Z9J از جدید ترین و محبوب ترین تلویزیون‌های سونی است که در سایزهای ۷۵ و ۸۵ اینچ وارد بازار جهانی شد. سونی در این سری از تلویزیون ها امکانات زیادی را قرار داده که موجب شده تا کاربران از انتخاب این تلویزیون بسیار راضی باشند. سونی در این تلویزیون از تکنولوژی فوق العاده ی صدای ۸۵ وات استفاده کرده است که برای ارائه صدا از فناوری‌های صوتی بسیار عالی Dolby Audio و 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos و DTS Digital Surround استفاده کرده.

· بررسی تلویزیون سونی A90J

تلویزیون سونی مدل A90J از محصولات بسیار فوق العاده ی سری Master است که در آن از کیفیت تصویر 4بهره برده شده است. این مدل از تلویزیون سونی از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی می باشد. با وجود این که قیمت تلویزیون سونی و علی الخصوص این مدل بسیار بالاتر از سایر برند ها است و نمی‌تواند یک تلویزیون اقتصادی باشد اما دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که کاربر را راضی نگه می دارد..

· بررسی تلویزیون ال جی G1

تلویزیون ال جی مدل G1 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود در بازار شناخت. کمپانی ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K پشتیبانی کرده است که یکی از جدیدترین پردازنده های تولید شده محسوب می شود. به کمک این پردازنده در این تلویزیون می توان بهترین تصاویر با کیفیت 4را با ریزترین جزئیات تماشا کرد. همچنین کمپامی ال جی برای افزایش سرعت صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده است.

· بررسی تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ موجود در بازار ایران است. تلویزیون اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 است که تصاویر بسیار با کیفیتی را خلق می کند. این مدل از تلویزیون ال جی مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد.

· بررسی تلویزیون سامسونگ QN800A

تلویزیون سامسونگ مدلQN800A جزء تلویزیون‌های بسیار با کیفیت سامسونگ می باشد که شرکت سامسونگ آن را با کیفیت تصویر 8را تولید کرده است. سامسونگ در این تلویزیون از جدیدترین فناوری‌های خودش یعنی Neo QLED استفاده نموده که این تکنولوژی روشنایی فوق العاده ای را در تلویزیون ایجاد کرده و موجب افزایش کنتراست رنگی دستگاه شده است و توانایی این را دارد که در تاریک ترین فضاها،با کیفیت ترین تصاویر را ارائه کند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون سونی, تلویزیون ال جی, تلویزیون سامسونگ, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 17:09